مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-27سياسي

پنج دانش آموز کردستانی برنده جایزه بنیاد موقوفه البرز شدند


مراسم اهدای جوایز پنجاه و هشتمین دوره موقوفه البرز معروف به نوبل ایرانی با تجلیل از پنج دانش آموز نخبه کردستانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشن اهدای جوایز پنجاه و هشتمین دوره بنیاد موقوفه البرز معروف به نوبل ایرانی به صورت آنلاین با حضور میهمانان کشوری و حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان و مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان برگزار شد.

در این مراسم از 50 نخبه علمی دانش آموزی کشور تجلیل به عمل آمد که استان کردستان با پنج نماینده بیشترین نماینده را در بین 22 استان کشور به خود اختصاص داد.

شاهو مرادی، موژان پهلوان، سیده ستایش حسینی، صدف طاهری و میترا سیبی پنج دانش آموز نخبه کردستانی بودند که موفق شدند جوایز 50 میلیون ریالی بنیاد موقوفه البرز را به خود اختصاص دهند.

حجت الاسلام محمد کارمند مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه جایزه نوبل ایرانی در بین جوایز علمی کشور خاطر نشان کرد: دانش آموزان و نخبگان کردستانی همواره در بین رتبه های برتر علمی و فرهنگی کشور بوده اند و در این جایزه علمی نیز کردستانی ها خوش درخشیدند.

وی افزود: در استان از محل موقوفه ها به تعدادی از دانش آموزان نیازمند کمک های تحصیلی و آموزشی تعلق می گیرد اما امیدواریم که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دانش آموز کردستانی برنده جایزه بنیاد موقوفه البرز شدند

پنج دانش آموز کردستانی برنده جایزه بنیاد موقوفه البرز شدند