مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:202020-10-27سياسي

قرارگاه پدافند پرتوی آذربایجان شرقی تشکیل شد


قرارگاه پدافند پرتوی استان آذربایجان شرقی در راستای سیاست های کلی پدافند غیرعامل و اجرای مصوبات کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور به منظور صیانت از مردم و سرمایه های ملی در برابر تهدیدهای پرتوی تشکیل شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی قرارگاه پدافند پرتوی استان آذربایجان شرقی در راستای سیاست های کلی پدافند غیرعامل و اجرای مصوبات کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور به منظور صیانت از مردم و سرمایه های ملی در برابر تهدیدهای پرتوی تشکیل شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح و رییس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور با صدور ابلاغیه تشکیل این قرارگاه، طی حکمی استاندار آذربایجان شرقی را با پیشنهاد سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند پرتوی استان منصوب کرد.

سرلشکر محمد باقری در این حکم بر ایمنی و مصون سازی زیرساخت های حیاتی استان و ارتقای آمادگی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو و همچنین حداکثر همکاری دستگاه های اجرایی استان و نیروهای مسلح در این راستا تأکید کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در نخستین نشست قرارگاه پدافند پرتوی استان با حضور جانشین قرارگاه پدافند پرتوی کشور، اظهار کرد: این قرارگاه به عنوان پنجمین قرارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه پدافند پرتوی آذربایجان شرقی تشکیل شد

قرارگاه پدافند پرتوی آذربایجان شرقی تشکیل شد