مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:152020-10-27اقتصادي

اختیار صادرات و واردات نهاده های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد


سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در مجلس از تفاهم نامه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بازگشت اخیارات سابق وزارت جهاد کشاورزی مثل صادرات و واردات نهاده دامی خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در مجلس از تفاهم نامه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بازگشت اخیارات سابق وزارت جهاد کشاورزی مثل صادرات و واردات نهاده دامی خبر داد.

معین الدین سعیدی در گفت وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز(سه شنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: جلسه امروز به سوالات آقایان گودرزی و دهمرده، مرادی و خانم چنارانی در مورد نهاده های دامی و مشکلات بذر، آبیاری اراضی 46 هزار هکتاری سیستان، پرورش ماهی در قفس و عدم اجرای تکالیف شیلات ایران در راستای قانون پنج ساله ششم توسعه اختصاص یافت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از قانع شدن نمایندگان از پاسخ های مسئولان خبر داد و گفت: کمیسیون کشاورزی فعلا برنامه ای برای ارجاع سوالات فوق به صحن علنی مجلس ندارد اما فرصت یک ماهه در مورد بعضی موارد فوق به وزارتخانه های مربوط برای انجام وظایفشان دادیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس از تفاهمنامه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهمنامه بعضی از اختیارات وزارت جهاد کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیار صادرات و واردات نهاده های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد

اختیار صادرات و واردات نهاده های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد