مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:152020-10-27سياسي

توضیحات دادستان نظامی تهران درباره طرح مبارزه با اراذل و اوباش


دادستان نظامی استان تهران درباره طرح مبارزه با اراذل و اوباش به تشریح نکاتی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح غلامعباس ترکی اظهار کرد: در حوزه مقابله با اراذل و اوباش هماهنگی کاملی با مسئولان نیروی انتظامی شکل گرفته است تا علاوه بر تقویت اقتدار پلیس، چهارچوب حقوق شهروندی و قانون رعایت شود.

وی با بیان اینکه دادسرای نظامی از طرح مقابله با اراذل و اوباش در همین چهارچوب حمایت می کند، گفت: دادسرای نظامی تهران ضمن پشتیبانی از برخورد جدی و قاطع با افرادی که مخل نظم عمومی هستند و به امنیت شهروندان تعرض می کنند، برای مقابله با این افراد چند اصل را مورد تأکید قرار می دهد.

دادستان نظامی استان تهران، استمرار این طرح را یک اصل مهم برشمرد و افزود: برخورد با ناامن کنندگان جامعه باید امری دائمی و پیوسته باشد، چون طرح های مقطعی پاسخگوی خواسته مردم نیست و انرژی مضاعفی را از پلیس می گیرد.

وی شناسنامه دار کردن اراذل و اوباش را یکی دیگر از اصول مهم اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: لازمه اجرای این طرح شناسایی و شناسنامه دار کردن مستند و دقیق افرادی است که در زمینه مزاحمت برای مردم، نوامیس، شرارت، زورگیری، قدرت نمایی و … سابقه داشته اند؛ این افراد باید شناسنامه دار شوند تا به قول معروف، تر و خشک با یکدیگر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادستان نظامی تهران درباره طرح مبارزه با اراذل و اوباش

توضیحات دادستان نظامی تهران درباره طرح مبارزه با اراذل و اوباش