مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:102020-10-27سياسي

آمریکایی ها عاقل باشند غرب آسیا را ترک خواهند کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد وحیدی، رییس دانشگاه عالی دفاع ملی، عصر امروز (سه شنبه 6 آبان) در اختتامیه همایش افول آمریکا؛ - رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: نفوذ آمریکا در غرب آسیا به شدت دچار ضعف شده و اگر عاقل باشند غرب آسیا را ترک خواهند کرد و باید ترک کنند و مطمئناً این کار را خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد وحیدی، رییس دانشگاه عالی دفاع ملی، عصر امروز (سه شنبه 6 آبان) در اختتامیه همایش افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده که با همکاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: شرایط ما شرایط حساسی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در پیچی تاریخی قرار داریم و هندسه قدرت جهانی در حال شکل گیری جدید است.

وی ادامه داد: شناخت تحولات این دوره اهمیت دارد و در این تحولات، جایگاه کسانی که قدرت اداره جهان را برای مدت ها بر عهده داشتند مهم است.

اگر این مقاطع را به خوبی نشناسیم زمان می گذرد و ما باقی می مانیم.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه با بیان اینکه قدرت نظامی آمریکا هم مثل سایر حیطه ها در حال افول است، گفت: آمریکا، ناو و هواپیما دارد، اما ارتش خسته و درمانده این کشور نتوانست از پس عراق بربیاید و عراق تبدیل به گرداب آنان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها عاقل باشند غرب آسیا را ترک خواهند کرد

آمریکایی ها عاقل باشند غرب آسیا را ترک خواهند کرد