مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-27دانش

قبولی های دانشگاه علوم انتظامی امین در کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام نشد


اسامی قبول شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین به دلیل عدم اعلام نتیجه مصاحبه در کنکور کارشناسی ارشد 99 هم مانند کنکور دکتری 99 اعلام نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تعداد 146 هزار و 522 نفر پذیرفته شدند.

مجموع پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی هم 104 هزار و 402 نفر بوده که 43 هزار و 599 نفر آنها قبولی مشترک با سازمان سنجش بوده است.

با اعلام نتایج مشخص شد که قبولی های دانشگاه علوم انتظامی امین در کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام نشده است.

سازمان سنجش آموزش کشور در این باره اعلام کرد: با توجه به عدم اعلام نتیجه مصاحبه کدرشته های مربوط از سوی دانشگاه علوم انتظامی امین در هیچ یک از کدرشته محل های دانشگاه مذکور اعلام نتیجه در این مرحله صورت نپذیرفته است و اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه مذکور متعاقباً اعلام خواهدشد.

همچنین پیش از این هم وقتی اسامی قبول شدگان کنکور دکتری 99 اعلام شد، قبولی های دانشگاه علوم انتظامی در کنکور دکتری امسال اعلام نشد.

 آن طور که سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود: با توجه به اعلام دانشگاه مذکور و طولانی شدن زمان مصاحبه متقاضیان، در هیچ یک از کدرشته محل های دانشگاه یادشده، اعلام نتیجه ای در این مرحله صورت نگرفت و به عبارت دیگر اسامی پذیرفته شدگان نهایی، پس از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی های دانشگاه علوم انتظامی امین در کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام نشد

قبولی های دانشگاه علوم انتظامی امین در کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام نشد