مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-27اقتصادي

7355 چاه غیرمجاز در استان شناسایی شدند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: تاکنون 7 هزار و 355 مورد چاه غیر مجاز در استان شناسایی شده است که در سال 98 نسبت به سال های گذشته با کاهش تعداد چاههای غیرمجاز روبرو بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کامران خُرم بعداز ظهر امروز در پنجمین کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی با موضوع کم آبی استان کردستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: میانگین دما در استان ظرف سالهای اخیر افزایش یافته و به 12.

3 سانتیگراد رسیده است که در افزایش تبخیر آب اثرگذار است.

وی بیان کرد: مساحت مجموع دشت ها و آبخوان های استان، 1571 کیلومتر مربع است و طرح تعادل بخشی دهگلان به وسعت 6 هزار و  490 انجام شد.

خرم اضافه کرد: تاکنون 7 هزار و 355 مورد چاه غیر مجاز در استان شناسایی شده که در سال 98 سیر نزولی داشته و به زیر 400 حلقه چاه غیرمجاز رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشترین افت فشار آب را در دشت های دهگلان شاهدیم، خاطر نشان کرد: اولویت انسداد چاههای غیر مجاز در استان کردستان چاههایی است که در آبخوان حفاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان با اشاره به وجود سدهای استان یادآور شد: در کردستان سه سد در دست احداث داریم که شامل سد قشلاق، سد بانه و سد سنگ سیاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7355 چاه غیرمجاز در استان شناسایی شدند

7355 چاه غیرمجاز در استان شناسایی شدند