مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-27سياسي

برنامه ریزی فرهنگی در 43 محله کم برخوردار استان سمنان


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان از برنامه ریزی فرهنگی در 43 محله کم برخوردار استان خبر داد و گفت: فعالیت های محله محور در سطح استان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر بینایی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی گشت های محله محور بسیج استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طرح محله محوری برای کاهش آسیب های اجتماعی از چهار سال پیش در حوزه آسیب های اجتماعی به صورت محله محور فعالیت آغازشده و در حال پیگیری است، ابراز داشت: اعتقاد داریم بیش از 80 درصد از جرایم و آسیب ها در 20 درصد از محله ها شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم که بخش عمده از جرایم و آسیب های موجود به دلیل وضعیت اقتصادی است، افزود: نگاه در این طرح حل آسیب های اجتماعی باشد، نگاه صرفاً امنیتی و انتظامی رسیدن به هدف را دچار مشکل خواهد کرد اگر به جای دلالت متخلفان با جرایم سبک به نیروی انتظامی و تشکیل پرونده برای آن ها به مراکز مشاوره برای مداخله کارشناسی معرفی شوند مؤثرتر خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با بیان اینکه اقدامات در 43 محله کم برخوردار استان سمنان باشد تا با هم افزایی حوزه اجتماعی، امور آسیبی، پیگیری شود، گفت: ضابطان حتماً باید در حوزه ارتباطات مناسب با مردم آموزش های لازم را ببین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی فرهنگی در 43 محله کم برخوردار استان سمنان

برنامه ریزی فرهنگی در 43 محله کم برخوردار استان سمنان