مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-27سياسي

مکرون باید بفهمد که کار های حماقت آمیز جلوی پیشرفت اسلام رانمی گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله آملی لاریجانی صبح امروز پیش از درس خارج فقه خود در سخنان کوتاهی، هتاکی های بی منطق، غیر معقول، - رییس مجمع تشخیص گفت: امثال آقای مکرون باید بفهمند که با این کار های حماقت آمیز و غیر منطقی و رفتار های غیر اخلاقی نمی توانند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله آملی لاریجانی صبح امروز پیش از درس خارج فقه خود در سخنان کوتاهی، هتاکی های بی منطق، غیر معقول، سخیف، غیر اخلاقی برخی نشریات فرانسوی و همچنین حمایت های بی معنا و بی وجه مکرون را محکوم کرد و بر همراهی مسلمانان جهان در مقابله با این اسلام ستیزی ها تاکید کرد.

متن کامل سخنان آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم پیش از ورود در بحث به مناسبت مطالبی که در چند روز اخیر در برخی از نشریات فرانسوی مطرح شده و حمایت هایی که رییس جمهور فرانسه آقای مکرون نسبت به این مطالب به عمل آورده چند نکته را عرض می کنم.

گرچه ساحت نورانی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم که نورش همه آسمان ها و زمین را فرا گرفته آن قدر پیراسته و نورانی هست که این مطالب سخیف و هتاکانه گردی به آن عظمت روحی نرساند ولیکن ما مسلمانان باید به وظیفه خاص خود در قبال این هتاکی ها عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکرون باید بفهمد که کار های حماقت آمیز جلوی پیشرفت اسلام رانمی گیرد

مکرون باید بفهمد که کار های حماقت آمیز جلوی پیشرفت اسلام رانمی گیرد