مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-27ورزشي

اردوی تیم های قایقرانی برای انتخابی المپیک را برگزار می کنیم


جلسه کمیته فنی رشته های قایقرانی با انتخاب نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسات کمیته فنی رشته های رویینگ، آب های آرام و پا را کانو با حضور رییس فدراسیون قایقرانی به صورت آنلاین برگزار شد و اعضا پس از بحث و تبادل نظر، نفرات دعوت شونده به تیم ملی را معرفی کردند.

این جلسات به صورت جداگانه در رشته ها برگزار و پس از اخذ نظرات و ارنج مربیان، اعضای کمیته فنی در خصوص نفرات دعوت شونده تصمیم گیری کردند.

بر این اساس مقرر گردید اردوی تیم ملی در بخش رویینگ مردان، رویینگ بانوان، آب های آرام مردان، آب های آرام بانوان و پا را کانو برگزار شود که نفرات دعوت شده پس از صدور بخشنامه در اردو حاضر خواهند شد.

در بخش رویینگ مردان: بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی و آریا سلیمان پور و در بخش رویینگ بانوان نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و نگار نگهدار نفرات منتخب کمیته فنی رویینگ هستند.

در پا را کانو: شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی، مسعود قیصری، امین آغنده، بهنوش بهروان، رؤیا سلطانی و سارا عبدالملکی به اردو دعوت خواهند شد.

در کایاک مردان: علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، پوریا شریفی، امین بوداغی و امید احمدی و در کایاک بانوان الناز شفیعیان، مینا عبدالهی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی تیم های قایقرانی برای انتخابی المپیک را برگزار می کنیم

اردوی تیم های قایقرانی برای انتخابی المپیک را برگزار می کنیم