مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-27سياسي

تک رقمی شدن نرخ بیکاری گیلان با طرح های ستاد اجرایی فرمان امام


استاندار گیلان با تأکید بر هم افزایی دستگاه ها برای توسعه و ارتقای شاخص های استان، گفت: با اجرای طرح های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نرخ بیکاری گیلان تک رقمی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به امضای تفاهم نامه میان استانداری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، گفت: دولت تلاش کرد با برنامه ریزی مناسب در حوزه اقتصادی و اجتماعی و با مقاومت مردم مقابل هجمه دشمنان ایستادگی کند و با تلاش جوانان توفیقات زیادی نیز در این راستا حاصل شد.

استاندار گیلان با تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان نسبت به گذشته و هم افزایی و همکاری جهت توسعه و ارتقای استان، بیان کرد: با توجه به اینکه تحریم ها سرمایه گذاری خارجی را با اختلال مواجه کرده باید سرمایه گذاری داخلی را تقویت کنیم.

رتبه ششم گیلان در حوزه فضای کسب و کار کشور وی با بیان اینکه باید عواملی که در حوزه کسب و کار اختلال ایجاد می کند را شناسایی و رفع کنیم، تصریح کرد: گیلان رتبه ششم کشوری در فضای کسب و کار را به خود اختصاص داده و سازمان های ذیربط باید در این حوزه پایش مستمر داشته باشند.

زارع با اشاره به ضرورت به روز رسانی اطلس سرمایه گذاری استان گیلان، عنوان کرد: 56 پروژه در حوزه های مختلف نهایی شده و آماده پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک رقمی شدن نرخ بیکاری گیلان با طرح های ستاد اجرایی فرمان امام

تک رقمی شدن نرخ بیکاری گیلان با طرح های ستاد اجرایی فرمان امام