مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-27سياسي

تجلیل از دو دانش آموز برگزیده هرمزگانی در همایش ملی جایزه بنیاد البرز


مدیرکل اوقاف وامور خیریه هرمزگان گفت: در این همایش که با محوریت موقوفه بنیاد البرز از طریق ویدئو کنفراس با سازمان مرکزی اوقاف همزمان با 20 استان برگزار شد از نخبه برگزیده امیرمهدی جعفری و خانم مبینا وطن خواه با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مهدیان مدیرکل اوقاف وامور خیریه هرمزگان اظهار کرد: در این همایش که با محوریت موقوفه بنیاد البرز از طریق ویدئو کنفراس با سازمان مرکزی اوقاف همزمان با 20 استان برگزار شد از نخبه برگزیده امیرمهدی جعفری و خانم مبینا وطن خواه با هدای جوایز تجلیل به عمل آمد.

وی در حاشیه این همایش ضمن معرفی موقوفه البرز اظهار کرد: بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی، از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز به همت مردی خیراندیش و نیک سیرت، مرحوم حسینعلی البرز تأسیس و وقف گردیده ایت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان ادامه داد: این موقوفه طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را (که تعدادی از ایشان، هم اکنون نیز دارای مسؤولیت های حاکمیتی و اجرایی هستند)، مورد حمایت و تشویق قرار داده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از دو دانش آموز برگزیده هرمزگانی در همایش ملی جایزه بنیاد البرز

تجلیل از دو دانش آموز برگزیده هرمزگانی در همایش ملی جایزه بنیاد البرز