مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-27اقتصادي

ابراز امیدواریم معاون استاندار قم به احیای واحدای راکد


علی رغم شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی، در کنار احیای واحدهای راکد و تداوم تولید ایستاده ایم.

- ایسنا/قم معاون استاندار قم گفت: علی رغم شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی، در کنار احیای واحدهای راکد و تداوم تولید ایستاده ایم.

مهرداد غضنفری امروز در بیست و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با ذکر این مطلب که با توجه به مشکلات اقتصادی، برخی از واحدها در سالهای اخیر دچار ورشکستگی و رکود و کاهش تولید شده اند، گفت: برخی از واحدهای تولیدی دارای شرایط لازم برای از سرگیری تولید و اشتغال هستند و باید به طور جدی، موانع فراروی آنها برداشته شود.

وی تصریح کرد: علی رغم شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی، در کنار احیای واحدهای راکد و تداوم تولید ایستاده ایم و در جهت تامین تسهیلات و یا رفع موانع موجود در تلاشیم.

غضنفری بیان کرد: در سال قبل نشستی در رابطه با احیای برخی از واحدهای ورشکسته و راکد برگزار و مصوب شد متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش با پرداخت 5 درصد از بدهی قبلی و تامین وثیقه 15 درصدی، از وام سرمایه در گردش در تولید بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم پیگیری برخی از متقاضیان و بانک های عامل، برخی از واحدها نتوانستند از این امکان برخوردار شوند و بعضا اعلام شد تا وثیقه ای 35 درصدی بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواریم معاون استاندار قم به احیای واحدای راکد

ابراز امیدواریم معاون استاندار قم به احیای واحدای راکد