مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-27اقتصادي

چهارمحال و بختیاری ظرفیت مناسبی برای رونق تولید و اشتغال دارد


چهارمحال و بختیاری، استانی با ظرفیت های فراوان کشاورزی، گردشگری و دامپروری و صنایع دستی است و با اجرای برنامه های اقتصادی، می توان به تولید و اشتغال این منطقه کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک، درباره اهدف سفر هیات اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان با ظرفیت های فراوان کشاورزی، گردشگری، دامپروری و صنایع دستی است و در بازدید هیات اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این استان متناسب با این ظرفیت ها، برنامه های توسعه ای و اشتغال زایی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی در این راستا، صادر شد.

وی، با بیان اینکه تمامی شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری مورد بازدید هیات اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند ، خاطرنشان ساخت: از جمله شهرستان های مورد بازدید می توان به شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، لردگان، بن، سامان، اردل و.

اشاره کرد که امیدواریم با برگزاری جلسات تکمیلی بتوانیم نسبت به اجرای اقدامات سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات اشتغال زایی در این شهرستان ها، اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری ظرفیت مناسبی برای رونق تولید و اشتغال دارد

چهارمحال و بختیاری ظرفیت مناسبی برای رونق تولید و اشتغال دارد