مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-27سياسي

همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال اهدای جایزه بنیاد فرهنگی البرز برگزار شد


مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز جایزه این بنیاد را گامی موثر در مسیر دانایی و موجب تقویت روحیه تلاش و انگیزه پیشرفت در جامعه برشمرد.

- مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز جایزه این بنیاد را گامی موثر در مسیر دانایی و موجب تقویت روحیه تلاش و انگیزه پیشرفت در جامعه برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال اهدای جایزه بنیاد فرهنگی البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانس و ارتباط تصویری هم زمان در تهران و 20 مرکز استان برگزار شد.

مهندس حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در ابتدای این همایش در سخنانی گفت: خداوند سبحان را سپاسگزارم که به لطف و رحمت بی پایانش، برای سالی دیگر به بنیاد فرهنگی البرز این توفیق را ارزانی داشت تا همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز را با کیفیتی در خور، برگزار کند تا از این گذر، گامی مؤثر در جهت تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال اهدای جایزه بنیاد فرهنگی البرز برگزار شد

همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال اهدای جایزه بنیاد فرهنگی البرز برگزار شد