مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:302020-10-27سياسي

برگزاری 25 برنامه محتوایی در هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در هفته بسیج دانش آموزی امسال به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا بیش از 25 عنوان برنامه محتوایی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو امکان عدم برگزاری تجمع در روز 13 آبان در همان روز رأس ساعت 9 صبح هر دانش آموز می تواند با تهیه فیلم از خود در فضای عمومی مانند حیاط، محله و… با صدای رسا مرگ بر آمریکا بگوید و در پویش همه با هم مرگ بر آمریکا شرکت کند که در این پویش خلاقیت دانش آموزان مانند، درست کردن پرچم آمریکا و اسراییل مد نظر است.

کریمی بیان کرد: طومار مجازی دانش آموزی با شعار آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود، بر بستر فضای مجازی طراحی می شود و دانش آموزان با ثبت نام و نام خانوادگی خود، این طومار را امضا می کنند و آدرس اینترنتی این طومار در سایت و کانال دانش آموز بیست خواهد بود.

ایجاد کانال های شهرستانی راهیان نور مجازی وی ایجاد کانال های شهرستانی راهیان نور مجازی را از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی برشمرد و افزود: با توجه به احتمالی تعطیلی سفرهای راهیان نور دانش آموزی در سال جاری، هر حوزه در یکی از پیام رسان های داخلی یک کانال با نامی جذاب و با محتوایی مناسب با سفر راهیان نور شامل معرفی مناطق، خاطرات شهدای بومی، روایتگری های دفاع مقدس برای دانش آموزان ایجاد می کنند که برنامه ها و محت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 25 برنامه محتوایی در هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی

برگزاری 25 برنامه محتوایی در هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی