مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-27سياسي

نخبگان بسیجی حوزه علمیه خراسان اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) را محکوم کردند


اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه خراسان اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه خراسان اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم                  یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ  هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ صف  8-9 مقام معظم رهبری(مدظله العالی): نام مقدس پیامبر ـ صلی اللّه علیه وآله وسلم یکی از پرجاذبه ترین پدیده های اسلامی برای کلیه مسلمانان عالم است؛ چون مسأله، مسأله عاطفه و ایمان با هم است، لذا قوت عملکرد این یاد و این نام برای صحنه های مربوط به مسلمین، از بسیاری از پدیده های دیگر اسلامی که فقط بر ایمان متکی است و عواطف در آن نقش ندارد، بیشتر است.

حرکت بی شرمانه و ضدانسانی و هتاکانه در اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) و کتاب مقدس و آسمانی قرآن کریم توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت نابخردانه دولت و در رأس آن رییس جمهور خبیث فرانسه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان بسیجی حوزه علمیه خراسان اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) را محکوم کردند

نخبگان بسیجی حوزه علمیه خراسان اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) را محکوم کردند