مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-27سياسي

رویکرد موقوفات به سمت دانش سلامت است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: رویکرد جدید موقوفات به سمت دانش سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی ظهر امروز در حاشیه  پنجاه و هشتمین همایش سراسری جایزه بنیاد البرز که همزمان با سراسر کشور  به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: راه اندازی موقوفه دانش سلامت کوثر در استان فارس در راستای  تولید ایمپلنت های پزشکی گام بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه به فرموده پیامبر عظیم الاشان اسلام (ص) علم دارای جایگاه بزرگی است، افزود: علم اگر با وقف تلفیق شود طلاب، دانشجویان و دانش آموزان و سایر دانشمندان به مدارج بالای علمی دست پیدا می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خاطر نشان کرد: وقف به عنوان نیاز جامعه  باید حامی و  پشتیبان علم  قرار گیرد تا به اهداف والای خود بر دست یابد و در این مورد مرحوم حسینعلی البرز در 58 سال گذشته اموال خود را وقف علم  وفناوری و نیز تجلیل از دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و نخبگان برتر کرده است.

وی تصریح کرد:  آیین تجلیل از نخبگان، دانشجویان و دانش آموزان هر سال در تهران برگزار می گردید ولی در شرایط  وقوع بیماری کرونا   این همایش به گونه ای برخط در 21 استان همزمان  اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد موقوفات به سمت دانش سلامت است

رویکرد موقوفات به سمت دانش سلامت است