مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:202020-10-27سياسي

اینترنت، نخستین درخواست مردم روستاها از نمایندگان مجلس


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید از روستاها اولین درخواست مردم از ما اینترنت پرسرعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، لطف الله سیاهکلی در اولین نشست هم اندیشی و کاری مدیران حوزه ی ICT استان قزوین که به میزبانی مخابرات منطقه قزوین برگزار شد اظهار کرد: امروز اولویت درخواست های مردم در روستاها بسیار تغییر کرده است و اولین درخواست روستاییان اینترنت پرسرعت است.

وی افزود: ما برای فراهم کردن عدالت و فرصت های اقتصادی برابر از فناوری اطلاعات استفاده می کنیم و از لحاظ نیروی انسانی متخصص در استان قزوین به غنای قابل توجهی رسیده ایم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک فناوری جدید در جهان به سرعت توسعه یافته است و با سایر فناوری ها تفاوت اساسی دارد و استفاده از این فناوری موجب بهره وری و رشد همه جانبه اجتماعی می شود افزایش 200 درصدی مصرف اینترنت در ایام 200 درصد افزایش داشته و اگر زیرساخت ها آماده نبود برای ارائه خدمات به مردم با مشکلات بسیاری مواجه می شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت، نخستین درخواست مردم روستاها از نمایندگان مجلس

اینترنت، نخستین درخواست مردم روستاها از نمایندگان مجلس