مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-27سياسي

آیت الله آملی تاکید کرد: لزوم همراهی مسلمانان جهان در مقابله با اسلام ستیزی ها


گرچه ساحت نورانی پیامبر اسلام (ص) که نورش همه آسمان ها و زمین را فرا گرفته آن قدر پیراسته و نورانی هست که این مطالب سخیف و هتاکانه گردی به آن عظمت روحی نرساند و لیکن ما مسلمانان باید به وظیفه خاص خودمان در قبال این هتاکی ها عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آملی لاریجانی صبح امروز پیش از درس خارج فقه خود در سخنان کوتاهی، هتاکی های بی منطق ، غیر معقول ، سخیف ، غیر اخلاقی برخی نشریات فرانسوی و همچنین حمایت های بی معنا و بی وجه آقای مکرون را محکوم کرد وبر همراهی مسلمانان جهان در مقابله با این اسلام ستیزی ها تاکیدنمود.

 متن کامل سخنان آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پیش از ورود در بحث به مناسبت مطالبی که در چند روز اخیر در برخی از نشریات فرانسوی مطرح شده و حمایت هایی که رییس جمهور فرانسه آقای مکرون نسبت به این مطالب به عمل آورده چند نکته را عرض می کنم.

گرچه ساحت نورانی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم که نورش همه آسمان ها و زمین را فرا گرفته آن قدر پیراسته و نورانی هست که این مطالب سخیف و هتاکانه گردی به آن عظمت روحی نرساند ولیکن ما مسلمانان باید به وظیفه خاص خود در قبال این هتاکی ها عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله آملی تاکید کرد: لزوم همراهی مسلمانان جهان در مقابله با اسلام ستیزی ها

آیت الله آملی تاکید کرد: لزوم همراهی مسلمانان جهان در مقابله با اسلام ستیزی ها