مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-27اقتصادي

اجرای 22 طرح گازرسانی با اعتبار سه هزار میلیارد ریالی در یزد


مدیرعامل شرکت گاز یزد اجرای طرح اصلاح موتورخانه ها را از جمله برنامه های شاخص این شرکت همزمان با رسیدن فصل سرما در این استان دانست و گفت: در حال حاضر 22 طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر سه هزار 525 میلیارد ریال در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی اکبر میدانشاهی پیش از ظهر امروز در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات و رسانه های استان با بیان این که 75 درصد از سهم سبد انرژی استان یزد توسط شرکت گاز تامین می شود، اظهار کرد: یزد دهمین استان کشور در بحث مصرف گاز است.

وی پوشش 100 درصد خانوارهای شهری و 92 درصدی خانوارهای روستایی را از جمله مهمترین دستاوردهای شرکت گاز در استان یزد دانست و افزود: تاکنون 564 روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند و گازرسانی به 125 روستا هم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز یزد در ادامه با بیان این که این استان در بحث شبکه گازی جزو استان های سبز کشور است، گفت: اجرای 10 هزار و 510 کیلومتر شبکه گازرسانی و نصب 251 هزار و 406 انشعاب در سطح استان از جمله اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز یزد در محدوده این استان است.

میدانشاهی با بیان این که تاکنون هفت هزار و 807 واحد صنعتی استان به شبکه گاز متصل شدند، تصریح کرد: گازرسانی به دهستان های کوهستانی میان کوه و شیرکوه به عنوان یکی از بزرگترین طرح گازرسانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 22 طرح گازرسانی با اعتبار سه هزار میلیارد ریالی در یزد

اجرای 22 طرح گازرسانی با اعتبار سه هزار میلیارد ریالی در یزد