مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-27اقتصادي

افزایش 17 هزار متر مربعی فضای کتابخانه ای کشور


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد گفت: کتابخانه ها شامل 46 افتتاح جدید و 7 باب کتابخانه بازگشایی هستند که در مجموع 17 هزار مترمربع فضا به کتابخانه ها افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، درباره روند برگزاری برنامه های سالانه در نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: از جمله برنامه های سالانه ما در نهاد برگزاری سه نشست خبری به مناسبت هفته کتاب، جشنواره کتابخوانی رضوی و سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود که بنا داشتیم همزمان با سالروز تأسیس نهاد، مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی یزد را نیز برگزار کنیم که متأسفانه شیوع این بیماری این فرصت را از ما گرفت و برای بهره برداری از آن فاصله ایجاد کرده است.

اما به دنبال فرصت مناسبی هستیم تا این کتابخانه به زودی خدمت رسانی خود را به مردم یزد آغاز کند.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد با تأکید بر توجه نهاد به ارتقا همزمان شاخص های کیفی و کمی در دهمین دوره از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی ، درباره میزان مشارکت عمومی در در 4 دوره اخیر این جشنواره گفت: در حالی که در سال 95 تعداد شرکت کنندگان 235 هزار و 382 نفر بود، این تعداد در سال 96 به 648 هزار و 228 نفر رسید.

این جشنواره در سال 97 نیز 858 هزار و 695 نفر شرکت کننده داشت که در سال 98 به یک میلیون و 364 هزار شرکت کننده در مجموع بخش های مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 هزار متر مربعی فضای کتابخانه ای کشور

افزایش 17 هزار متر مربعی فضای کتابخانه ای کشور