مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-27اجتماعي

جریمه 6 هزار خودرو در تهران به دلیل ماسک نزدن


بالغ بر 6 هزار و 22 مورد اعمال قانون برای خودرو هایی داشتیم که خود یا سرنشین آن ها ماسک زدن را رعایت نمی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، رییس پلیس تهران از جریمه بیش از 6 هزار خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسک در تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در اجرای طرح مشترک امنیت سلامت‌محور با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد فرماندهی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس از نخستین روز‌های کرونا در کنار مدافعان سلامت ایستاده است، اظهار کرد: تقریبا در دو هفته گذشته تمام توان خود را برای مقابله با کرونا گذاشته‌ایم.

رییس پلیس تهران تصریح کرد: تمام توان پلیس در تهران مخصوصاً گشتی‌ها، پلیس راهور، پیشگیری، یگان امداد و حتی حدود 50 گشت امنیت اخلاقی را برای کمک به بحث سلامت به کار گرفته‌ایم.

این مقام انتظامی افزود: 150 گشت مشترک از سایر دستگاه‌ها نیز به کمک پلیس خواهند آمد تا مصوبه ستاد ملی کرونا اجرا شود، از چند روز گذشته برخورد‌ها با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی را شدت بخشیدیم و 363 هزار تذکر به افرادی که ماسک زدن را رعایت نمی‌کردیم، دادیم.

وی با اشاره به بازدید از بیش از 24 هزار واحد صنفی توسط پلیس اماکن در چند روز گذشته، گفت: 710 واحد صنفی که ضوابط ابلاغی را رعایت نمی‌کردند اخطار پلمب گرفته و 139 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 6 هزار خودرو در تهران به دلیل ماسک نزدن

جریمه 6 هزار خودرو در تهران به دلیل ماسک نزدن