مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-27سياسي

هشدار به والدین کهگیلویه و بویراحمدی؛ از آسیب های فضای مجازی غافل نشوید


دبیرنهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی گفت: نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی بیش از دو سال است که در سطح کشور و استان با هدف افزایش سطح سواد رسانه ای مردم شکل گرفته و در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، زهرا داوودی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های مرکز سواد رسانه ای گفت: برگزاری کلاس های مختلف مجازی آنلاین و آفلاین، کلاس های حضوری، مسابقات مختلف سواد رسانه ای، تولید کلیپ ها و پادکست های مختلف آموزشی از مهمترین فعالیت های نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی عنوان کرد: در قرن 21 فردی می تواند خودش را با سواد بداند که 6 سواد منتشر شده از نظر سازمان جهانی یونسکو را داشته باشد، که یکی از آن ها سواد رسانه ای است، به صورت ساده می توان گفت توانایی تجزیه و تحلیل همچنین نپذیرفتن بدون چون و چرای یک موضوع را می توان سواد رسانه ای تعریف کرد.

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: دنیای امروز دنیای اطلاعات است، هر یک از ما روزانه با هزاران پیام رو به رو هستیم و اگر نتوانیم در این انفجار اطلاعاتی موضوعات کذب را از موضوعات صحیحی متمایز کنیم دچار سردرگمی خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به والدین کهگیلویه و بویراحمدی؛ از آسیب های فضای مجازی غافل نشوید

هشدار به والدین کهگیلویه و بویراحمدی؛ از آسیب های فضای مجازی غافل نشوید