مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-27سياسي

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی در محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه


مجمع جهانی صلح اسلامی در محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) بیانیه ای صادر کرد.

- مجمع جهانی صلح اسلامی در محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع جهانی صلح اسلامی در محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: اساس فعالیت پیامبران دینی و آموزه های همه ادیان الهی در راستای تحقق صلح، عدالت و همزیستی مسالمت آمیز پایه گذاری شده است.

از این رو توهین و اهانت به هر شخص حقیقی یا حقوقی و همچنین توهین به مقدسات، فرهنگ ها و باورهای اعتقادی و الهی مردم که زمینه های ناامنی و تقابل جمعیت های بشری را موجب می شود؛ همواره مذموم و ناپسند بوده و هیچ انسان آزادی خواه و آزاداندیش توهین و اهانت به ساحت های فرهنگی و اعتقادی دیگران را نمی پذیرد.

با این وجود شاهدیم که هر از گاهی افراد، گروه ها و بعضاً دولت های غربی به دلایل سیاسی و با هدف تفرقه افکنی میان ادیان، ملت ها و فرهنگ ها و بهره برداری های سیاسی تلاش های شکست خورده ای در اهانت به قومیت، فرهنگ، نژاد و اعتقادات دینی و الهی برخی ملت ها انجام داده و یا از آن حمایت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی در محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی در محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه