مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-27سياسي

بیانیه آیت الله جنتی در محکومیت توهین مکرون به پیامبر گرامی اسلام (ص)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در پی حمایت مجدد رییس جمهور فرانسه از کاریکاتور های موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این .

- بیانیه آیت الله جنتی در محکومیت توهین مکرون به پیامبر گرامی اسلام (ص) در پی حمایت مجدد رییس جمهور فرانسه از کاریکاتور های موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) رییس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام نابخردانه امانوئل ماکرون را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در پی حمایت مجدد رییس جمهور فرانسه از کاریکاتور های موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام نابخردانه امانوئل ماکرون را محکوم کرد.

متن بیانیه آیت الله جنتی به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمجسارت اهانت آمیز ماکرون رییس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر مکرم اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتور های موهن علیه حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را بران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آیت الله جنتی در محکومیت توهین مکرون به پیامبر گرامی اسلام (ص)

بیانیه آیت الله جنتی در محکومیت توهین مکرون به پیامبر گرامی اسلام (ص)