مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27اقتصادي

افزایش 40 درصدی تولید و 30 درصدی صادرات فولاد بناب


مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از رشد 40 درصدی تولید و افزایش 30 درصدی صادرات در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- اخبار شرکتها ؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، بابک علیزاد شهیر گفت: در نیمه نخست سال جاری شاهد جهش تولید چند باره رکورد تولید محصولات فولادی در مقایسه با سال های قبل بودیم.

وی افزود: تولید روزانه با تناژ 2500 تن در خطوط نورد با سه ونیم خط فعال و همچنین رکورد 3971 تن روزانه ذوب و نورد روزانه برای نخستین بار از زمان فعالیت این مجتمع انجام شده است.

علیزاد شهیر ادامه داد: با اصلاحات لازم در فرآیندهای تولید، مباحث اقتصادی و بازرگانی ، رکورد تولید این مجتمع در نیمه نخست امسال به 367 هزار و 784 تن ثبت شد که این میزان تولید در تاریخ تاسیس این شرکت بی سابقه بوده، ضمن اینکه افزایش 40 درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

وی درباره صادرات مجتمع  فولاد صنعت بناب نیز گفت: در شش ماه نخست سال جاری 31 هزار تن محصول به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش داشت.

با برنامه ریزی صورت گرفته، میزان صادرات در نیمه دوم امسال بیش از این میزان خواهد بود و در این زمینه مذاکرات و اقداماتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی تولید و 30 درصدی صادرات فولاد بناب

افزایش 40 درصدی تولید و 30 درصدی صادرات فولاد بناب