مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27اقتصادي

سرمایه گذاری میلیاردی برای نورپردازی شهر؛ پیمانکار شیرازی است یا هلندی؟!


چندی است که شهرداری شیراز با نصب بنرهایی در سطح شهر به شهروندان مژده نورپردازی تقاطع ها و پل های سطح شهر را می دهد فارغ از اینکه گرفتاری های مردم این روزها به حدی زیاد است که به نظر نمی رسد این موضوع دردی را از کسی دوا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت هلندی، نورپردازی شیراز تکمیل می شود این جمله تیتر یکی از رسانه های استان در هفته گذشته است که به نقل از شهردار شیراز بیان شده است.

جمله ای که به وضوح نشان می دهد حیدر اسکندرپور در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی که در حاشیه بازدید از تقاطع طبقاتی گلشن برگزار شد، با اشاره به وضعیت نامناسب نورپردازی سطح شهر از همکاری با یک شرکت هلندی جهت اجرای این پروژه بزرگ میلیاردی خبر می دهد.

شهردار شیراز در این نشست گفته است همانطور که قبلا قول داده بودیم در تلاش برای بهبود فضای نورپردازی شهر هستیم؛ چراکه معتقدیم وضعیت فعلی در شان شهر شیراز نیست.

به همین منظور قرارداری با شرکتی هلندی که سابقه کار در کشورهای قطر و امارات را دارد منعقد شده تا نورپردازی و جلوه شهر در شب متحول شود.

وی با بیان مشکلات نوسان ارزی افزود: قرار بر این بود تا قبل از عید نوروز تمام شهر از لحاظ نورپردازی متحول شود، اما به دلیل افزایش شدید قیمت ارز، مراکز گردشگری در اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری میلیاردی برای نورپردازی شهر؛ پیمانکار شیرازی است یا هلندی؟!

سرمایه گذاری میلیاردی برای نورپردازی شهر؛ پیمانکار شیرازی است یا هلندی؟!