مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27اقتصادي

بازار مسکن درجا زد


رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به کاهش یک درصدی خرید و فروش ملک در پایتخت نسبت به ماه قبل گفت: به دلیل نوسان قیمت ها متقاضیان توان خرید ندارند و وضعیت کسادی در بازار مسکن حاکم است.

- رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به کاهش یک درصدی خرید و فروش ملک در پایتخت نسبت به ماه قبل گفت: به دلیل نوسان قیمت ها متقاضیان توان خرید ندارند و وضعیت کسادی در بازار مسکن حاکم است.

مصطفی قلی خسروی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مهرماه سال جاری 64 هزار و 447 فقره خرید و فروش ملک در کشور انجام شده که نسبت به ماه قبل دو درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل 178 درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: در شهر تهران نیز در مهرماه 1399 بالغ بر 9840 قرارداد خرید و فروش ملک به امضا رسیده که از کاهش یک درصد نسبت به شهریور امسال و افزایش 129 درصد نسبت به مهر ماه پارسال حکایت دارد.

خسروی درباره آمار بازار اجاره هم گفت: در مهرماه 1399 بالغ بر 147 هزار و 153 اجاره نامه در کل کشور به امضا رسیده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 0.

2 درصد و 209 درصد رشد نشان می دهد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران همچنین با اشاره به آمار قراردادهای اجاره در پایتخت تصریح کرد: مهر ماه امسال 18 هزار و 436 اجاره نامه در شهر تهران به امضا رسید که نسبت به شهریور سال جاری 26 درصد کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسکن درجا زد

بازار مسکن درجا زد