مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:502020-10-27ورزشي

فوتبال ایتالیا در آستانه فروپاشی است


رییس لیگ سری A به دولت ایتالیا هشدار داد محدودیت های جدید کرونایی، فوتبال این کشور را در آستانه فروپاشی قرار داده است.

- جی پلاس ، پس از اینکه در ماه سپتامبر محدودیت های کرونایی از سوی دولت ایتالیا کاهش یافت، اجازه حضور حداکثر هزار تماشاگر در ورزشگاه ها برای تماشای بازی های سری A داده شد، اما با آغاز موج جدید شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس، دولت ایتالیا دوباره محدودیت های جدید و سختگیرانه ای را وضع کرده که به موجب آن ورزش های حرفه ای بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته باید پیگیری شوند.

بر این اساس دیدار شب گذشته (دوشنبه) میلان و رم در هفته پنجم سری A بدون تماشاگر برگزار شد و دیدار چهارشنبه شب یوونتوس و بارسلونا نیز در ورزشگاه آلیانتس پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

تسنیم نوشت؛ پائولو دال پینو، رییس لیگ سری A ایتالیا در گفت وگو با خبرنگاران گفت: امیدوارم دولت فراتر از هر عوام فریبی ظاهری، ارزش فوتبال را به عنوان یک صنعت درک کند.

خیلی نگران هستیم، چون فوتبال ایتالیا در آستانه فروپاشی است و می ترسم که اقتصاد کشور بابت محدودیت های اعمال شده، هزینه های گزافی بپردازد.

سلامت در اولویت است، اما مهم است که کارها درست انجام شوند، برنامه ریزی میان مدت و طولانی مدتی هم صورت بگیرد و به عواقب کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال ایتالیا در آستانه فروپاشی است

فوتبال ایتالیا در آستانه فروپاشی است