مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-27پزشكي

باورهای اشتباه درباره کرونا که جان شما را به خطر می اندازد


در روزهایی که جولان کرونا در کشور شدت گرفته است، مرور بعضی باورهای غلط در مورد روش های انتقال این بیماری، ما را در مراقبت صحیح از خود کمک خواهد کرد.

- فرضیات زیادی در مورد کووید 19 وجود دارد؛ ضروری است بدانیم چه گفته هایی در مورد این ویروس درست است و چه چیز هایی نادرست.

وب سایت "Medical News Today" در گزارشی 10 باور غلط را درباره ویروس کرونا برشمرده است که در ادامه با آنها آشنا می شوید: 1.

میزان مرگ و میر ناشی از کرونا افزایش نیافته است باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ برخی معتقدند که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا به میزان قابل توجهی افزایش یافته، بدون آنکه میزان مرگ و میر ناشی از آن افزایش یافته باشد؛ همانطور که در ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاده است.

اما این ادعا درست نیست؛ زیرا دلیل افزایش تعداد مبتلایان جدید و کاهش میزان مرگ و میر یا ثبات آن، افزایش تعداد آزمایش ها در مقایسه با تعداد آن در ابتدای همه گیری است و این موضوع به این معنی است که مسئولان بهداشتی به توانایی بیشتری برای رصد و درمان ناقلان ویروس دست یافته اند.

بر این اساس، ویروس از نظر "مرگ و میر" و خطری که برای سلامتی ایجاد می کند تغییری نکرده است، بلکه تعداد معایناتی که برای افراد حتی بدون علامت انجام می شود افزایش یافته و این همان چیزی است که توسط سازمان بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باورهای اشتباه درباره کرونا که جان شما را به خطر می اندازد

باورهای اشتباه درباره کرونا که جان شما را به خطر می اندازد