مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-27فرهنگي

نگاه مثبت حوزه هنری به موسیقی فاخر/ این آلبوم شنیدنی است!


آلبوم «در آینه» به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری از تازه ترین محصولات مرکز موسیقی حوزه هنری روز سه شنبه ششم آبان در قالب یک رویداد آنلاین رونمایی شد.

- آلبوم در آینه به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری از تازه ترین محصولات مرکز موسیقی حوزه هنری روز سه شنبه ششم آبان در قالب یک رویداد آنلاین رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی آلبوم موسیقی درآینه از تازه ترین محصولات مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ظهر روز سه شنبه ششم آبان به صورت یک رویداد آنلاین از تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

تجهیز فضای مجازی برای اجرای با کیفیت تر آثار موسیقایی سعید بیابانکی شاعر و ترانه سرا که اجرای مراسم را به عهده داشت در ابتدای این برنامه ضمن خوشامدگویی به حاضران با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد استاد محمدرضا شجریان گفت: امروز کنار هم جمع شده ایم تا شاهد رونمایی یکی از آثار فاخر موسیقی ایران زمین باشیم که به خوانندگی اشکان کمانگری از شاگردان محمدرضا شجریان و آهنگسازی حسین بهروزی نیا از هنرمندان شناخته شده موسیقی کشورمان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

وی افزود: در روزهایی به سر می بریم که تقریباً تمامی برنامه های موسیقی تعطیل هستند و ما احساس می کنیم به نوعی در روزهای غربت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مثبت حوزه هنری به موسیقی فاخر/ این آلبوم شنیدنی است!

نگاه مثبت حوزه هنری به موسیقی فاخر/ این آلبوم شنیدنی است!