مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-27سياسي

برگزاری بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور در دانشگاه شریف/اعلام مهلت ثبت نام


مسابقات برنامه نویسی آنلاین CodeJam Sharif به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف و گروه Sharif ICT در آذرماه سال 1399 برگزار می شود.

- مسابقات برنامه نویسی آنلاین CodeJam Sharif به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف و گروه Sharif ICT در آذرماه سال 1399 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شروع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب به وجود آمدن سبک زندگی جدیدی برای مردم کشورها و جوامع مختلف شده است.

در این دوران برگزاری رویدادهای مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای صاحبان کسب و کارها است تا با بهره گیری از فناوری به روز و کارآمد اطلاع رسانی چند رسانه ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان خود عرضه کنند.

دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو و شاخص همواره موجب توسعه و اعتلای کشور بوده و در این راستا نیز با هدف حمایت از تولید ملی، شناسایی برنامه نویسان توانمند برای حضور در کسب وکارهای مبتنی برICT ، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد اشتغال در حال برگزاری مسابقات برنامه نویسی به صورت آنلاین و غیرحضوری با عنوان Sharif Codejam توسط گروه Sharif ICT و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در آذر ماه سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور در دانشگاه شریف/اعلام مهلت ثبت نام

برگزاری بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور در دانشگاه شریف/اعلام مهلت ثبت نام