مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-27دانش

رونمایی از سامانه جلسات مجازی در دانشگاه آزاد


در راستای ارائه خدمات مطلوب اداری و آموزشی در ایام همه گیری کرونا، سامانه جلسات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی همدان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در راستای ارائه خدمات مطلوب اداری و آموزشی در ایام همه گیری دشواری های بسیاری را در حوزه های مختلف زندگی اجتماعی، از جمله حوزه آموزشی و دانشگاهی ایجاد کرده که جلسات کاری و سازمانی، ثبت نام دانشجویان، برگزاری کلاس های درسی، جلسات دفاع و فارغ التحصیلی از جمله آنهاست؛ این مشکلات با طراحی و رونمایی از سامانه جلسات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تا حدود زیادی رفع و رجوع می شود.

محمدامین ایراندوست، طراح این سامانه با بیان اینکه حضور فیزیکی افراد در جلسات دفاع پایان نامه و نظایر آن از دغدغه های جدی برخی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان است گفت: در همین راستا و برای نخستین بار وبینار آموزشی در دانشگاه آزاد همدان طراحی شده است.

وی افزود: در سامانه به راحتی می توان به برگزاری جلسات مختلف از جمله مشاوره استاد به دانشجو، دفاع از پایان نامه، جلسات گروه، دانشکده، واحد آموزشی و.

اقدام کرد.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی همدان تشریح کرد: این وبینار که مبتنی بر یک پروژه متن باز است  بستری را فراهم می کند که در هر اتاق گفت و گو و جلسه امکان ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه جلسات مجازی در دانشگاه آزاد

رونمایی از سامانه جلسات مجازی در دانشگاه آزاد