مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-27سياسي

دستور دوترته برای مبارزه با فساد در تمامی آژانس های دولتی فیلیپین


رییس جمهوری فیلیپین امروز (سه شنبه) گفت، به وزارت دادگستری دستور داده تا تحقیقاتی گسترده درباره فساد در تمامی آژانس های دولتی انجام دهد و این مساله را نیز تصدیق کرد که کشورش همچنان درگیر فساد است.

- رییس جمهوری فیلیپین امروز (سه شنبه) گفت، به وزارت دادگستری دستور داده تا تحقیقاتی گسترده درباره فساد در تمامی آژانس های دولتی انجام دهد و این مساله را نیز تصدیق کرد که کشورش همچنان درگیر فساد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین در سال 2016 در حالی پیروز انتخابات شد که شعار اصلی کارزار انتخاباتی اش مقابله با فساد، جرم و قاچاق مواد مخدر بود.

اما دولت وی با یکسری رسوایی و اتهامات فساد و لاپوشانی در آژانس های دولتی شامل زندان ها، بیمه گر دولتی، اداره مهاجرت، فرودگاه ها، پلیس، آژانس مبارزه با مواد مخدر و اداره گمرکات دست و پنجه نرم می کند که نتیجه این اتهامات، استعفای افراد عالی رتبه یا محکوم شدنشان بوده است.

دوترته امروز تفاهم نامه ای را به وزارت دادگستری ارائه کرد که بر اساس آن، این وزارتخانه بایستی به ناهنجاری ها و سوءمقررات در آژانس های دولتی تا پایان دوران ریاست جمهوری وی در 2022 بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دوترته برای مبارزه با فساد در تمامی آژانس های دولتی فیلیپین

دستور دوترته برای مبارزه با فساد در تمامی آژانس های دولتی فیلیپین