مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-27سياسي

روزانه تست 220 یزدی مثبت می شود/رعایت پروتکل ها کارسازتر از اعمال محدودیت هاست


معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد تاکید کرد: هیچ اقدام محدودکننده ای برای مهار بیماری کرونا کارسازتر از رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی خود مردم نیست.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد تاکید کرد: هیچ اقدام محدودکننده ای برای مهار بیماری کرونا کارسازتر از رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی خود مردم نیست.

احمد ترحمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مثبت اعلام شدن تست کرونای 200 تا 220 نفر در استان، وضعیت یزد را به لحاظ این بیماری به شدت وخیم خواند و گفت: متاسفانه هر راهی را که می توانستیم برای مهار این بیماری برویم رفتیم و تمام توصیه هایمان را به مردم کرده ایم ولی متاسفانه شاهد کاهش قابل توجه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه هستیم.

وی افزود: بازهم تاکید داریم که بهترین و مهمترین راهکار برای رفع این بحران و مهار بیماری، رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی تمام مردم است چرا مدیریت استان تمام هم و غم خود را تاکنون برای بهبود شرایط استان بکار گرفته است و برای موفقیت همراهی مردم را می طلبد.

ترحمی بار دیگر چهار راهبرد مدیریت استان برای مهار بحران کرونا را یاداور شد و اولین آنها را اطلرعرسانی و اقناع افکار عمومی برای رایت نکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه تست 220 یزدی مثبت می شود/رعایت پروتکل ها کارسازتر از اعمال محدودیت هاست

روزانه تست 220 یزدی مثبت می شود/رعایت پروتکل ها کارسازتر از اعمال محدودیت هاست