مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-27اقتصادي

اختصاص 165 میلیارد تومان تسهیلات برای محرومیت زدایی در ایلام


استاندار ایلام از اختصاص 165 میلیارد تومان تسهیلات برای محرومیت زدایی در ایلام خبر داد و گفت: از طرح های اشتغالزایی در مناطق محروم استان حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز سه شنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان که با حضور قادریان معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی برگزار شد، از اقدامات اثربخش بنیاد مستضعفان و علوی در استان تقدیر کرد و اظهار کرد: از زمان شکل گیری قرارگاه محرومیت زدایی استان تاکنون گام های بلندی در امر توسعه مناطق محروم استان برداشته شده است.

وی در ادامه گفت: امروز زمینه تحول خیلی قوی برای توسعه استان به وجود آمده و یکی از مهمترین عوامل این امر همکاری و همراهی بسیار خوب بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی است.

رییس قرارگاه محرومیت زدایی استان با عنوان این مطلب که در اوایل در بحث محرومیت زدایی مناطق مختلف استان ازجمله هلیلان و ملکشاهی سپاه و وزارت اطلاعات و دیگر ارگان ها کمک های بسیار خوبی متقبل شدند، اضافه کرد: در ادامه کار با رایزنی های فراوان زمینه جلب مشارکت بنیادها و نهادهای قدرتمندی چون بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، قرارگاه محرومیت زدایی سپا ه و … فراهم کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 165 میلیارد تومان تسهیلات برای محرومیت زدایی در ایلام

اختصاص 165 میلیارد تومان تسهیلات برای محرومیت زدایی در ایلام