مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-27پزشكي

بسیج عمومی برای مهار کرونا لازم است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهر گونه سهل انگاری شود، چیزی جز درگیری با بیماری را به دنبال ندارد و این گونه است که ابتلاء افراد به این ویروس را در خانواده ها شاهد خواهیم بود.

اگر مردم همکاری نکنند شرایط دشوارتر خواهد بود دری نجف آبادی افزود: شرایط بسیار حساس است و اگر از هم اکنون پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم خسارت های جبران ناپذیری را در آذر ماه شاهد خواهیم بود و باید توجه کرد که این مسئله تمام نشده است.

کادر بهداشت و درمان خسته شدند و در میانه راه قرار داریم، اگر مردم همکاری های لازم را به عمل نیاورند شرایط دشوارتر خواهد بود و دشمنان نیز با هر بهانه ای از این قضیه سو استفاده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: از مردم استان و کشور انتظار می رود مسئله کرونا ، مراقبت و روش های پیشگیری از این ویروس را جدی بگیرند و هر کس به اندازه خود در این حوزه احساس مسئولیت کند چرا که این موضوع یک مشکل مشترک و دارای درمان مشترک است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: کادر بهداشت و درمان و پرستاران مگر چقدر ظرفیت دارند، آنها خود خانواده دارند و در عین حال تحمل آنها کم شده است که باید برای تقویت روحیه آنها تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عمومی برای مهار کرونا لازم است

بسیج عمومی برای مهار کرونا لازم است