مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-27اجتماعي

مشکلات نیروهای توانبخشی آموزش و پرورش


به گفته رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی یکی از مشکلات نیروهای توانبخشی قرار نگرفتن آنان در گروه شغلی معلمان است که امید است با تمهیدات سازمان امور استخدامی این نیروها در رسته معلمان قرارگیرند.

- به گفته رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی یکی از مشکلات نیروهای توانبخشی قرار نگرفتن آنان در گروه شغلی معلمان است که امید است با تمهیدات سازمان امور استخدامی این نیروها در رسته معلمان قرارگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی در نشست ویدئو کنفرانسی روز جهانی کاردرمانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد فرصتی برای گفتگو و رفع مشکلات است و متاسفانه فرهنگ مسئولیت از یک سو و فرهنگ خلاقیت برای رفع مشکلات از سوی دیگر کمتر در فرهنگ سازمانی ما شکل گرفته است.

وی افزود: سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور همه مأموریت های وزارت آموزش و پرورش را در خود دارد البته در جامعه ای کوچکتر آن و این سازمان مینیاتوری از همه فعالیت ها و خدمات وزارت آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی تمامی مأموریت های آموزش و پرورش عادی را بر عهده دارد و علاوه برآن در سه قلمرو نیز خدمات ویژه به آموزش و پرورش عادی ارائه می کند که این قلمروها عبارتند از طرح سنجش سلامت نوآموزان، مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری و طرح آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نیروهای توانبخشی آموزش و پرورش

مشکلات نیروهای توانبخشی آموزش و پرورش