مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27اقتصادي

برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس در خمین توجیه پذیر نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس در شهرستان خمین همراه با تجمع مردم و حتی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی قابل قبول نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقرر شد، خانواده متوفی 25 کارت دریافت کنند و تنها این تعداد نفرات در هنگام خاکسپاری اموات حضور پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: از طرفی نیروی انتظامی نیز به منظور جلوگیری از ازدحام جلوی درب و تا زمان ورود خانواده های دیگر به داخل آرامستان همکاری لازم را به عمل آورد.

اکرمی عنوان کرد: روز بازارهای استان مرکزی باید به صورت مستمر بازدید شود و بحث رعایت فاصله اجتماعی عرضه کنندگان کالا در این بازارها تا حدی رعایت شده اما ازدحام جمعیت در آن ها یک عامل مهم برای افزایش شیوع بیماری است.

وی با اشاره به لغو دورکاری از شنبه هفته آینده در استان مرکزی عنوان کرد: تنها افرادی که دارای علائم سخت بیماری باشند و یا ریسک انتقال بالای ویروس را داشته باشند و کارمندان باردار می توانند از این فرصت استفاده کنند.

این موارد باید توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به ادارات اعلام شود.

اکرمی عنوان کرد: در راستای تأمین بودجه خرید تجهیزات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی اراک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همکاری لازم را به عمل آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس در خمین توجیه پذیر نیست

برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس در خمین توجیه پذیر نیست