مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27اقتصادي

خلاص شدن از شر نفت و گاز غیرواقعی است


جهان باید در تلاش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند، اما خلاص شدن از شر نفت و گاز دور از ذهن و غیرواقعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، عبدالعزیز بن سلمان روز دوشنبه (پنجم آبان ماه) در همایش انرژی سنگاپور اعلام کرد که جهان باید در تلاش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند، اما خلاص شدن از شر نفت و گاز دور از ذهن و غیرواقعی خواهد بود.

وی گفت: بیایید روی سوخت منتخب تمرکز نکنیم بلکه به این مسئله بپردازیم که چگونه می توانیم بدون هیچ اولویتی این واقعیت ها را کاهش دهیم و با آنها سازگار شویم.

وزیر انرژی عربستان تصریح کرد از فناوری هایی که به کشوری که بزرگ ترین ذخایر هیدروکربن جهان را داراست، اجازه می دهد از منابع خود استفاده کامل کند، استقبال می کند.

برای نمونه، عربستان سعودی در حال ساخت نیروگاه های خورشیدی است تا نفت و گاز بیشتری صادر کند.

عبدالعزیز در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی اطمینان از پایبندی اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به سهمیه های تولید خود گفت: با برخورد یکسان با اعضا و اطمینان از اینکه آنها درک می کنند که پایبند نبودن به سهمیه شان سبب از بین رفتن اعتبار این توافق در بازار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاص شدن از شر نفت و گاز غیرواقعی است

خلاص شدن از شر نفت و گاز غیرواقعی است