مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27سياسي

درخواست 120 بسیج دانشجویی کشور از مجلس برای بازبینی قوانین مربوط به کارگران


120 بسیج دانشجویی از دانشگاه های مختلف کشور طی نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار بازبینی قوانین مربوط به کارگران برای حمایت بیشتر از این قشر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، 120 بسیج دانشجویی از دانشگاه های مختلف کشور طی نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار بازبینی قوانین مربوط به کارگران برای حمایت بیشتر از این قشر شدند.

متن این نامه به شرح زیر است: نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  با عرض سلام و احترام کار و کارگری عناصر تعیین کننده در تعالی جامعه هستند و حیات یک ملت مرهون کار و کارگر می باشد.

همان طور که مستحضرید طی سال های اخیر، شرایط نامساعد اقتصادی ، زندگی و معیشت مردم را بیش از پیش تحت الشعاع قرار داده است و نارسایی های اقتصادی ابتدا قشر مستضعف جامعه را که بخش عمده آن کارگران هستند، درگیر کرده است.

با اطمینان خاطر می توان گفت که پیامد ها و اثرات نارسایی های اقتصادی برای طبقات کارگر، محروم و مستضعف جامعه بسیار برجسته تر و ملموس تر است.

جامعهٔ کارگری با مشکلاتی اعم از نبود امنیت شغلی، نداشتن تشکل مستقل کارگری، نارسایی های حوزه قانون کار و آسیب های ناشی از خصوصی سازی های غیراصولی دست و پنجه نرم می کند؛ در ادامه اجمالا به بخشی از این مشکلات پرداخته خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 120 بسیج دانشجویی کشور از مجلس برای بازبینی قوانین مربوط به کارگران

درخواست 120 بسیج دانشجویی کشور از مجلس برای بازبینی قوانین مربوط به کارگران