مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27حوادث

جزییات دستگیری عوامل انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران کرونایی


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به کرونا در تبریز، افرادی که اقدام به انتشار و ترویج چنین شایعه ای کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به کرونا در تبریز، افرادی که اقدام به انتشار و ترویج چنین شایعه ای کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

بابک محبوب علیلو در خصوص عوامل انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به کرونا در تبریز، اظهار کرد: افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه اقدام به انتشار مطالب کذب و متضمن توهین، افترا یا برخلاف مصالح و منافع اجتماعی و نظم عمومی کرده باشند، بر اساس قانون مجرم محسوب شده و رفتارهای ارتکابی قابل تعقیب کیفری است.

وی افزود: به دنبال انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به کرونا در تبریز با صدور دستور قضایی این موضوع از طریق پلیس فتای استان رصد شده و کسانی که اقدام به انتشار و ترویج چنین شایعه ای کرده بودند در کوتاه ترین زمان پس از انتشار شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در خصوص این موضوع چهار نفر از عوامل اصلی انتشار شایعه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و این پرونده در حال حاضر در شعبه 27 دادیاری در حال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری عوامل انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران کرونایی

جزییات دستگیری عوامل انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران کرونایی