مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27سياسي

مداحان و شاعران آیینی اهانت به پیامبر را محکوم کردند


بنیاد دعبل خزاعی به نمایندگی از جامعه مداحان، ستایشگران، پیرغلامان و شعرای آیینی کشور، در بیانیه ای همصدا با دیگر مسلمانان جهان، اقدام مقامات فرانسوی را در توهین به پیامبر رحمت(ص) محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنیاد دعبل خزاعی در بیانیه ای هم صدا با دیگر مسلمانان جهان، اقدام مقامات فرانسوی را در توهین به پیامبر رحمت(ص) محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلِلَّهِ الْعِزَّهُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ وَلَٰکِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَا یَعْلَمُونَ _ آیه 8 سوره منافقون عزت مخصوص خدا و رسول و اهل ایمان است (و ذلت خاص کافران)ولیکن منافقان آگاه نیستند اهانت رییس جمهور فرانسه و تکرار این گستاخی ها در توهین به ارزش های دینی مسلمانان ناشی از جهل و حماقت آن هاست.

سال هاست موج عظیمی از اسلام خواهی در اروپا شکل گرفته که این گسترش روز افزون اسلام و افزایش جمعیت مسلمانان مقامات اروپایی را چنین به هراس واداشته که شکستن حریم ارزش های اسلام را در دستور کار خود قرار داده اند تا به خیال خود بتوانند جلوی پیشرفت موج اسلام خواهی را بگیرند.

جامعه مداحان، ستایشگران، پیرغلامان و شعرای آیینی کشور؛ توهین گستاخانه رییس جمهور فرانسه را به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی،حضرت رسول(ص) را محکوم کرده و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان و شاعران آیینی اهانت به پیامبر را محکوم کردند

مداحان و شاعران آیینی اهانت به پیامبر را محکوم کردند