مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27سياسي

رزمایش خودامنیتی در گنبدکاووس اجرا می شود


جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: برای حفظ انسجام سازمانی و آمادگی عمومی در ادارات رزمایش سراسری خود حفاظتی و خودامنیتی در روز یکشنبه 11 آبان ماه در تمامی دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سیدیحیی قاضوی بعد از ظهر امروز در جلسه عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در ستاد ملی کرونا اظهار کرد: سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ خداوند است که در راستای حفظ و تامین آن باید همه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: رزمایش سراسری خود حفاظتی و خودامنیتی همزمان با سراسر کشور در ساعت 12:30 روز یکشنبه 11 آبان ماه امسال در تمامی ادارات برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این رزمایش با هدف حفظ انسجام سازمانی، فعالیت های جمعی، ایجاد روزافزون آمادگی عمومی و حفظ توسعه و تعمیق امنیت پایدار اجرا می شود.

وی بیان داشت: با مشارکت و همکاری نیروی انتظامی رزمایش امنیتی دیگر در 15 و 16 آبان ماه امسال در یگان 60 زرهی شهرستان اجرا خواهد شد.

قاضوی گفت: دشمنان قسم خوردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کنند و ما برای اینکه آنها به مقاصد شوم خود نرسند باید در هر شرایط به روز بوده و آماده به کار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش خودامنیتی در گنبدکاووس اجرا می شود

رزمایش خودامنیتی در گنبدکاووس اجرا می شود