مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-27اجتماعي

آغاز احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراههای شهید یارجانی و شهید تندگویان


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراههای شهید یارجانی(نواب) و شهید تندگویان فردا با حضور مجازی پیروز حناچی شهردار تهران آغاز خواهد شد.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراههای شهید یارجانی(نواب) و شهید تندگویان فردا با حضور مجازی پیروز حناچی شهردار تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تقاطع بزرگراه های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان را یکی از نقاط پر تقاضای سفر در پهنه جنوبی شهر تهران دانست.

این منطقه از یک سو به دلیل قرار گرفتن در کریدور سفرهای ورودی از استان های جنوبی کشور و از سوی دیگر به دلیل واقع شدن در مسیر حرم مطهر امام خمینی (ره)، بهشت زهرا (س) و نیز نزدیکی به پایانه مسافربری جنوب پایتخت همواره با حجم قابل توجهی از ترافیک عبوری و محلی مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود تقاطع بزرگراه های شهید یارجانی و شهید تندگویان با پس زدگی ترافیک در محل تقاطع به ویژه در ساعات اوج تردد همراه است، یادآور شد: وضعیت یادشده همواره تأثیری مستقیم بر جریان ترافیک میدان بهمن گذاشته و علاوه بر افزایش مصرف سوخت، زمان سفرهای درون شهری را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراههای شهید یارجانی و شهید تندگویان

آغاز احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراههای شهید یارجانی و شهید تندگویان