مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-27پزشكي

160 نفر در بیمارستان دره شهر به دلیل بیماری کرونا بستری هستند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان دره شهر گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون 160 نفر از از شهروندان دره شهر، آبدنان و بدره بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان ولیعصر دره شهر بستری شده است.

- سجاد مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از این تعداد مبتلا، 141 نفر مربوط به مهرماه و 14 نفر مربوط به آبان ماه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر عنوان کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در مراسمات، باعث شده که این شهرستان در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا در یک ماه گذشته 260 مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان، از مراکز تهیه و توزیع عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان صورت گرفته است.

مظلومی افزود: در راستای برخورد با متخلفان، تعداد 135 مورد از صنوف مختلف به خصوص آرایشگاه ها سطح شهرستان پلمب و تعداد 20 آرایشگاه متخلف نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر افزود: برابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا هرگونه اعلامیه ترحیم و تسلیت در سطح شهرستان، سایت های خبری، کانال ها و گروهای تلگرامی ممنوع و پیگیرد قضایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 نفر در بیمارستان دره شهر به دلیل بیماری کرونا بستری هستند

160 نفر در بیمارستان دره شهر به دلیل بیماری کرونا بستری هستند