مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-27بين الملل

دانمارک کمک مالی خارجی به مساجد را سخت تر می کند


وزیر ادغام دانمارک اعلام کرد، دولت کپنهاگ به زودی لایحه ای ارائه خواهد داد که کمک مالی کشورهای خارجی به مساجد در این کشور را دشوارتر می کند.

- وزیر ادغام دانمارک اعلام کرد، دولت کپنهاگ به زودی لایحه ای ارائه خواهد داد که کمک مالی کشورهای خارجی به مساجد در این کشور را دشوارتر می کند.

وی همچنین از تشدید فعالیت ها علیه کنترل اجتماعی "منفی و افراط گرایی" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیش از این اقدام روزنامه ملی برلینگسکه در اوایل امسال گزارش داد که عربستان سعودی، از طریق سفارت خانه خود در دانمارک، حدود پنج میلیون کرون (معادل 790 هزار دلار) به مسجد تایبا در کپنهاگ انتقال داده است.

به دنبال آن موارد دیگری از همین نوع مطرح شد و بحثی را در این مورد به راه انداخت که مساجد دانمارکی کمک مالی خود را از کجا به دست می آورند و چه نیروهایی آن ها را کنترل می کنند.

متعاقباً، دولت سوسیال دموکرات این کشور برای جلوگیری از جریان پیدا کردن پول از سمت اهداکنندگانی که مشکوک و غیردموکراتیک خارجی خواند، یک توافق پارلمانی ارائه کرد.

ماتیس تسفای ، وزیر ادغام دانمارک در فیسبوک در این باره گفت: مسلماً خودم را از نیروهای افراط گرا در مساجد دانمارکی دور نگه می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانمارک کمک مالی خارجی به مساجد را سخت تر می کند

دانمارک کمک مالی خارجی به مساجد را سخت تر می کند