مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-27سياسي

کیهان: ترجیح ما گزینه سوم است


پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سه شنبه هفته آینده (سوم نوامبر برابر با 13 آبان ماه) برگزار می شود، شاید یکی از «حساس ترین» انتخابات تاریخ این کشور باشد؛ - پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سه شنبه هفته آینده (سوم نوامبر برابر با 13 آبان ماه) برگزار می شود، شاید یکی از حساس ترین انتخابات تاریخ این کشور باشد؛ حساس از این باب که نامزدهای شرکت کننده در آن، هر دو به شکلی (جو بایدن به تلویح و دونالد ترامپ به تصریح) بارها اعلام کرده اند اگر نام آنها به عنوان پیروز انتخابات اعلام نشود، در انتخابات تقلب شده و نتایج را نخواهند پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر بلوری در ادامه یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت: این انتخابات به یک دلیل دیگر خاص و حساس است و آن دلیل، خودِ شخصیت های خاص دو نامزد انتخابات است.

هر دو نامزد بنابر اعلام روانشناسان، دچار زوال عقلند و یکی از آنها حتی دچار معجونی از بیماری های روانی از جمله خودبرتربینی و خودشیفتگی مفرط است.

همین مسائل در کنار برخی دلایل اقتصادی و جامعه شناختی جامعه آمریکا باعث شده بسیاری از کارشناسان تراز اول دنیا پیش بینی کنند این انتخابات با انتخابات قبلی ریاست جمهوری آمریکا متفاوت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: ترجیح ما گزینه سوم است

کیهان: ترجیح ما گزینه سوم است