مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-27سياسي

فراخوان نخستین مسابقه تولید محتوا یوم الله 13 آبان در گلستان


مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان از برگزاری نخستین مسابقه تولید محتوا یوم الله 13 آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه دانش آموزان استان گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمود علیخانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: نخستین مسابقه تولید محتوا یوم الله 13 آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه دانش آموزان استان گلستان برگزار می شود.

وی در خصوص قالب های پیش بینی شده این مسابقه تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت پوستر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، موشن استوری، موشن ویدئو و .

ارسال کنند.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان افزود: دانش آموزان می توانند برای شرکت در این مسابقه آثار خود را با موضوعات استکبارستیزی، مقاومت، مبارزه با استکبار و افول امریکا ارائه کنند.

علیخانی با اشاره به اینکه از تولیدات برتر همراه با جوایز ارزنده تقدیر خواهد شد، گفت: شرکت کنندگان می توانند از پنجم الی یازدهم آبان ماه 99 آثار خود را در شبکه های اجتماعی به آی دی @FMGOLESTAN و یا از طریق شماره تماس 01732252359 ارسال کنند.

وی پیرامون برنامه های پیش بینی شده 13 آبان امسال بیان کرد: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هر مدرسه یک یادواره شهدا برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نخستین مسابقه تولید محتوا یوم الله 13 آبان در گلستان

فراخوان نخستین مسابقه تولید محتوا یوم الله 13 آبان در گلستان